Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Eismo aplinka > Saugumas eismo aplinkoje

Saugumas eismo aplinkoje

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 445

1.2. Pavadinimas

  • Saugumas eismo aplinkoje

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Išsiaiškinsite, kur ir kaip naudojami atšvaitai bei kitos eismo saugumo priemonės. Mokysitės, kokių saugumo priemonių reikia imtis ir kaip elgtis skirtingose eismo situacijose.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • eismas, eismo aplinka, saugus elgesys

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 1636

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1636?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1635
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1635?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Atšvaitai“

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3340
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3340?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Prisiminsite įvairias eismo situacijas, į kurias buvote patekę. Jomis remdamiesi kursite minčių žemėlapį, įvertinsite savo ir kitų eismo dalyvių elgesį jose. Komentuosite, kaip elgtumėtės, jei kitą kartą nutiktų panašios situacijos.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 210
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Atpažinti pavojus ir grėsmes, kylančius dėl eismo dalyvių elgesio ypatumų.

          9.2.2.1. Id: 213
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Taikyti kelių eismo taisykles, susijusias su pėsčiųjų ir dviratininkų eismu.

          9.2.2.1. Id: 215
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Pasirinkti saugaus elgesio modelį eismo situacijoje.

          9.2.2.1. Id: 217
          9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Vertinti ir koreguoti savo kaip eismo dalyvio elgesį.

          9.2.2.1. Id: 316
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Apibūdinti rizikingas eismo situacijas.

          9.2.2.1. Id: 322
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Susidaryti adekvatų eismo situacijos vaizdinį.

          9.2.2.1. Id: 326
          9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Veikti adekvačiai turimai informacijai: pagrįstai priimti teisingą sprendimą ir jį įgyvendinti.

          9.2.2.1. Id: 331
          9.2.2.2. Įrašas: 3.5. Įsivertinti savo elgesio eismo aplinkoje modelį.

          9.2.2.1. Id: 212
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.2. Paaiškinti, kodėl svarbu pėsčiajam turėti atšvaitus.

          9.2.2.1. Id: 214
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2.1. Taisykles iliustruoti pavyzdžiais.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 53
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, su kokiomis eismo situacijomis susiduriame kasdien ir kaip reikėtų elgtis patekus į tokias situacijas.

          9.2.2.1. Id: 54
          9.2.2.2. Įrašas: Nusakysiu, kam reikalingi atšvaitai ir kitos saugumo priemonės.