Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Aktyvumas > Taisyklinga laikysena – sveikatai ir grožiui

Taisyklinga laikysena – sveikatai ir grožiui

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 417

1.2. Pavadinimas

  • Taisyklinga laikysena – sveikatai ir grožiui

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Šiais laikais dėl nepakankamo judrumo ir žalingų įpročių daugelio žmonių laikysena yra netaisyklinga. Sužinosite, ką reikia daryti ir ko nedaryti, norint išsaugoti taisyklingą laikyseną. Atlikę testus įsivertinsite, kokia yra jūsų laikysena.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • taisyklinga laikysena, fizinis aktyvumas

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 2832

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2832?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 2837
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2837?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Taisyklinga laikysena“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 15
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.3. Turi įprotį taisyklingai sėdėti, judėti, stovėti.

          9.2.2.1. Id: 100
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.3. Turi įprotį taisyklingai sėdėti, judėti, stovėti.

          9.2.2.1. Id: 16
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.3.1. Paaiškina taisyklingos laikysenos svarbą ir pagrindinius principus (kaip reikia taisyklingai stovėti, sėdėti, judėti).

          9.2.2.1. Id: 101
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.3.1. Paaiškina taisyklingos laikysenos principus, poveikį sveikatai ir veiksnius nuo kurių ji priklauso.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 5
          9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu taisyklingos laikysenos svarbą.

          9.2.2.1. Id: 6
          9.2.2.2. Įrašas: Mokysiuosi įsivertinti savo laikyseną ir ją koreguoti.