Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Mityba > Valgymo sutrikimai

Valgymo sutrikimai

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 441

1.2. Pavadinimas

  • Valgymo sutrikimai

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Sužinosite, kokių būna valgymo sutrikimų. Analizuodami paauglių istorijas išsiaiškinsite valgymo sutrikimų požymius ir priežastis. Atsakę į testo klausimus įsivertinsite savo valgymo įpročius ir gausite patarimų.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • nervinė anoreksija, nervinė bulimija, nuolatinis persivalgymas, valgymo sutrikimai

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 173

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • http://sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/173?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 621
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/621?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Atlikdami užduotis aiškinsitės, kokią įtaką sveikatai turi mitybos įpročiai. Išnagrinėję grūdų dribsnių su vaisiais sudėtį palyginsite juose esančių žmogaus organizmui reikalingų medžiagų kiekį su rekomenduojama paros norma. Apskaičiuosite, kiek porcijų yra pakuotėje. Nustatysite, kokią rekomenduojamos paros normos dalį gausite suvalgę vieną porciją dribsnių. Naudodamiesi rezultatais atsakysite į klausimus.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 24
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1. Laikosi pagrindinių sveikos mitybos principų ir taisyklių kasdien įvairiose aplinkose (renkasi įvairų, visavertį maistą, nepersivalgo ir panašiai).

          9.2.2.1. Id: 109
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1. Nuosekliai laikosi pagrindinių sveikos mitybos principų ir taisyklių kasdien įvairiose, taip pat ir nepalankiose aplinkose.

          9.2.2.1. Id: 26
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1.2. Argumentuoja, kodėl mityba turi būti saikinga, įvairi, subalansuota.

          9.2.2.1. Id: 27
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1.3. Paaiškina, kodėl naudinga reguliariai maitintis ir kodėl nesveika persivalgyti.

          9.2.2.1. Id: 110
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1.1. Paaiškina sveikos mitybos principus ir taisykles, jų įtaką sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 112
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1.3. Įvertina asmenines kliūtis sveikai mitybai, formuluoja išvadas.

          9.2.2.1. Id: 113
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1.4. Įvardija pagrindinius valgymo sutrikimus (nervinė anoreksija, bulimija) ir galimas jų priežastis.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 41
          9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu pagrindinius valgymo sutrikimus, jų priežastis ir padarinius.

          9.2.2.1. Id: 42
          9.2.2.2. Įrašas: Analizuosiu savo valgymo įpročius.

          9.2.2.1. Id: 43
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, ką daryti ir kur kreiptis, jei sutriko mityba.