Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Eismo aplinka > Kaip važiuojant dviračiu išlikti saugiam?

Kaip važiuojant dviračiu išlikti saugiam?

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 532

1.2. Pavadinimas

  • Kaip važiuojant dviračiu išlikti saugiam?

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Pasirinkę eismo aplinką modeliuosite eismo situaciją ir kursite taisykles, kurių turėtų laikytis dviratininkas, kad būtų saugus.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • dviratis, saugumas, eismo aplinka

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 3341

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3341?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • experiment

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1636
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1636?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Išsiaiškinsite, kur ir kaip naudojami atšvaitai bei kitos eismo saugumo priemonės. Mokysitės, kokių saugumo priemonių reikia imtis ir kaip elgtis skirtingose eismo situacijose.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3340
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3340?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Prisiminsite įvairias eismo situacijas, į kurias buvote patekę. Jomis remdamiesi kursite minčių žemėlapį, įvertinsite savo ir kitų eismo dalyvių elgesį jose. Komentuosite, kaip elgtumėtės, jei kitą kartą nutiktų panašios situacijos.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 213
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Taikyti kelių eismo taisykles, susijusias su pėsčiųjų ir dviratininkų eismu.

          9.2.2.1. Id: 316
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Apibūdinti rizikingas eismo situacijas.

          9.2.2.1. Id: 322
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Susidaryti adekvatų eismo situacijos vaizdinį.

          9.2.2.1. Id: 326
          9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Veikti adekvačiai turimai informacijai: pagrįstai priimti teisingą sprendimą ir jį įgyvendinti.

          9.2.2.1. Id: 214
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2.1. Taisykles iliustruoti pavyzdžiais.

          9.2.2.1. Id: 317
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.1. Išvardyti veiksnius, nuo kurių priklauso eismo saugumas.

          9.2.2.1. Id: 318
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.2. Suformuluoti elgesio principus, kurių laikantis eismo rizika mažėtų.

          9.2.2.1. Id: 324
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3.2. Žinoti pagrindines eismo įvykių, kuriuose nukenčia pėstieji, dviratininkai, mopedų ir motorolerių vairuotojai, priežastis ir aplinkybes.

          9.2.2.1. Id: 330
          9.2.2.2. Įrašas: 3.4.4. Paaiškinti ir pagrįsti sprendimą veikti eismo aplinkoje vienu ar kitu būdu.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 179
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kodėl svarbu laikytis eismo taisyklių ir ką reiškia kelio ženklai.

          9.2.2.1. Id: 180
          9.2.2.2. Įrašas: Modeliuosiu eismo situacijas, kuriose gali kilti pavojai, ir siūlysiu, kaip jų išvengti.

          9.2.2.1. Id: 181
          9.2.2.2. Įrašas: Nusakysiu, kam reikalingi atšvaitai ir kitos saugumo priemonės.