Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Mityba > Šauni iškyla į gamtą

Šauni iškyla į gamtą

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 520

1.2. Pavadinimas

  • Šauni iškyla į gamtą

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Sukursite komiksą apie smagią, įdomią ir saugią iškylą į gamtą.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • greitasis maistas, maisto priedai, saugus elgesys, fizinis aktyvumas

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 632

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/632?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • experiment

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 621
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/621?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Atlikdami užduotis aiškinsitės, kokią įtaką sveikatai turi mitybos įpročiai. Išnagrinėję grūdų dribsnių su vaisiais sudėtį palyginsite juose esančių žmogaus organizmui reikalingų medžiagų kiekį su rekomenduojama paros norma. Apskaičiuosite, kiek porcijų yra pakuotėje. Nustatysite, kokią rekomenduojamos paros normos dalį gausite suvalgę vieną porciją dribsnių. Naudodamiesi rezultatais atsakysite į klausimus.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 24
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1. Laikosi pagrindinių sveikos mitybos principų ir taisyklių kasdien įvairiose aplinkose (renkasi įvairų, visavertį maistą, nepersivalgo ir panašiai).

          9.2.2.1. Id: 29
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.2. Diskutuoja apie sveikos mitybos pasirinkimo galimybes.

          9.2.2.1. Id: 87
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Laikosi sveikos gyvensenos principų įvairiose, taip pat ir nepalankiose, aplinkose.

          9.2.2.1. Id: 105
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.5. Grūdinasi pakankamai būdamas atvirame ore, saulėje, vandenyje.

          9.2.2.1. Id: 115
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.2. Savo mitybai pasirenka sveikus produktus ir gaminius, pasiruošia sveikus patiekalus, susidedančius iš kelių produktų.

          9.2.2.1. Id: 25
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1.1. Aptaria sveikos mitybos principus ir taisykles (pavyzdžiui, maisto pasirinkimo piramidę).

          9.2.2.1. Id: 30
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.2.1. Analizuoja, kaip maitinasi, kokius maisto produktus renkasi paaugliai, ir formuluoja išvadas atsižvelgdamas į sveikos mitybos taisykles.

          9.2.2.1. Id: 89
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2.2. Analizuoja, kas naudinga ir kas kenkia sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 106
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.5.1. Paaiškina natūralios aplinkos ir grūdinimosi naudą ir pateikia pavyzdžių, kaip ją gerai išnaudoti.

          9.2.2.1. Id: 117
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.2.2. Analizuoja vartojamus maisto produktus.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 162
          9.2.2.2. Įrašas: Išmoksiu tinkamai planuoti savo valgiaraštį.

          9.2.2.1. Id: 163
          9.2.2.2. Įrašas: Nurodysiu, kokį poveikį greitasis maistas daro sveikatai ir gyvenimo būdui.