Pasirinkite temą ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Sveikatos ugdymas | Poilsis | |||||
Aktyvumas | ||||||
Švara | ||||||
Mityba | ||||||
Jausmai ir bendravimas | ||||||
Žmogaus sauga | Gyvenamoji aplinka | |||||
Gamtinė aplinka | ||||||
Ekstremaliosios situacijos | ||||||
Eismo aplinka | ||||||
Pirmoji pagalba |
Saugumas eismo aplinkoje
1636
3.1. Atpažinti pavojus ir grėsmes, kylančius dėl eismo dalyvių elgesio ypatumų.
3.2. Taikyti kelių eismo taisykles, susijusias su pėsčiųjų ir dviratininkų eismu.
3.3. Pasirinkti saugaus elgesio modelį eismo situacijoje.
3.4. Vertinti ir koreguoti savo kaip eismo dalyvio elgesį.
3.1. Apibūdinti rizikingas eismo situacijas.
3.3. Susidaryti adekvatų eismo situacijos vaizdinį.
3.4. Veikti adekvačiai turimai informacijai: pagrįstai priimti teisingą sprendimą ir jį įgyvendinti.
3.5. Įsivertinti savo elgesio eismo aplinkoje modelį.
3.1.2. Paaiškinti, kodėl svarbu pėsčiajam turėti atšvaitus.
3.2.1. Taisykles iliustruoti pavyzdžiais.
Išsiaiškinsiu, su kokiomis eismo situacijomis susiduriame kasdien ir kaip reikėtų elgtis patekus į tokias situacijas.
Nusakysiu, kam reikalingi atšvaitai ir kitos saugumo priemonės.