Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Švara > Tinkamai prižiūrėk rankas, dantis ir veidą

Tinkamai prižiūrėk rankas, dantis ir veidą

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 419

1.2. Pavadinimas

  • Tinkamai prižiūrėk rankas, dantis ir veidą

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Žiūrėdami penkis filmukus apie rankų, dantų ir veido odos priežiūrą, mokysitės tinkamai rūpintis savo higiena. Pasitikrinimo užduotys padės išsiaiškinti, ar teisingai supratote, kaip atlikti švaros procedūras.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • asmens higiena, higienos priemonės

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 4016

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4016?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3800
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3800?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Dantų ėduonis“

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 4198
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4198?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Kodėl svarbu kūno priežiūros priemones naudoti saikingai“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 44
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1. Savarankiškai rūpinasi savo higiena.

          9.2.2.1. Id: 129
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1. Savarankiškai rūpinasi savo ir aplinkos švara.

          9.2.2.1. Id: 134
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2. Savarankiškai palaiko savo ir aplinkos švarą.

          9.2.2.1. Id: 45
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.1. Supranta kasdienės asmens higienos svarbą ir įtaką sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 46
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.2. Paaiškina asmens higienos reikalavimų ypatumus (pavyzdžiui: burnos higiena, plaukų priežiūra ir taip toliau).

          9.2.2.1. Id: 130
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.1. Paaiškina asmeninės kūno švaros įtaką sau ir aplinkiniams.

          9.2.2.1. Id: 133
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.4. Susieja asmeninę higienos patirtį su teorinėmis žiniomis.

          9.2.2.1. Id: 135
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2.1. Pateikia planingo savo ir aplinkos švaros palaikymo pavyzdžių.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 9
          9.2.2.2. Įrašas: Išmoksiu nuolat tinkamai rūpintis kūno švara.

          9.2.2.1. Id: 10
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu susieti asmeninę higienos patirtį su teorinėmis žiniomis.