Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Eismo aplinka > Kuriu eismo situaciją

Kuriu eismo situaciją

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 541

1.2. Pavadinimas

  • Kuriu eismo situaciją

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Kursite ir modeliuosite eismo situacijas pagal spaudoje ar kituose informacijos šaltiniuose rastus eismo įvykių aprašymus. Formuluosite probleminius klausimus ir ieškosite atsakymų į juos.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • eismas, eismo situacija, saugumas

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 3791

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3791?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • experiment

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3339
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3339?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Spaudoje ar kituose informacijos šaltiniuose ieškosite eismo įvykių aprašymų. Remdamiesi jais kursite ir modeliuosite eismo situacijas, formuluosite probleminius klausimus ir ieškosite atsakymų į juos.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3341
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3341?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Pasirinkę eismo aplinką modeliuosite eismo situaciją ir kursite taisykles, kurių turėtų laikytis dviratininkas, kad būtų saugus.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 210
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Atpažinti pavojus ir grėsmes, kylančius dėl eismo dalyvių elgesio ypatumų.

          9.2.2.1. Id: 213
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Taikyti kelių eismo taisykles, susijusias su pėsčiųjų ir dviratininkų eismu.

          9.2.2.1. Id: 215
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Pasirinkti saugaus elgesio modelį eismo situacijoje.

          9.2.2.1. Id: 217
          9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Vertinti ir koreguoti savo kaip eismo dalyvio elgesį.

          9.2.2.1. Id: 316
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Apibūdinti rizikingas eismo situacijas.

          9.2.2.1. Id: 319
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Laiku pastebėti ir įvertinti pavojaus šaltinius.

          9.2.2.1. Id: 322
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Susidaryti adekvatų eismo situacijos vaizdinį.

          9.2.2.1. Id: 326
          9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Veikti adekvačiai turimai informacijai: pagrįstai priimti teisingą sprendimą ir jį įgyvendinti.

          9.2.2.1. Id: 331
          9.2.2.2. Įrašas: 3.5. Įsivertinti savo elgesio eismo aplinkoje modelį.

          9.2.2.1. Id: 211
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.1. Apibūdinti menamą ar patirtą eismo įvykį: kaltininkas–priežastis–pasekmė.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 201
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, su kokiomis eismo situacijomis susiduriame kasdien ir kaip reikėtų elgtis patekus į tokias situacijas.

          9.2.2.1. Id: 202
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kodėl svarbu laikytis eismo taisyklių ir ką reiškia kelio ženklai.

          9.2.2.1. Id: 203
          9.2.2.2. Įrašas: Modeliuosiu eismo situacijas, kuriose gali kilti pavojai, ir siūlysiu, kaip jų išvengti.