Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Švara > Švari aplinka – saugus laisvalaikis

Švari aplinka – saugus laisvalaikis

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 517

1.2. Pavadinimas

  • Švari aplinka – saugus laisvalaikis

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Kurdami komiksą apie jaunuolių laisvalaikį įvairiose aplinkose, nagrinėsite užterštos aplinkos poveikį sveikatai, ieškosite būdų, kaip pašalinti taršą ir saugiai poilsiauti.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • sveikata, laisvalaikis, teršalai

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 3871

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3871?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • experiment

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 4053
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4053?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Atliekų rūšiavimas“

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 4060
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4060?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Alergija“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 2
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Atskleidžia įvairius sveikatos požymius ir elgesio bei aplinkos veiksnių įtaką sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 54
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.4. Vengia žalingų sveikatai aplinkos veiksnių.

          9.2.2.1. Id: 87
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Laikosi sveikos gyvensenos principų įvairiose, taip pat ir nepalankiose, aplinkose.

          9.2.2.1. Id: 134
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2. Savarankiškai palaiko savo ir aplinkos švarą.

          9.2.2.1. Id: 140
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.4. Vengia ir stengiasi sumažinti žalingą aplinkos poveikį sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 4
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.2. Aptaria kasdienius veiksmus, nuo kurių priklauso sveikata.

          9.2.2.1. Id: 55
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.4.1. Paaiškina, kaip aplinkos veiksniai veikia sveikatą.

          9.2.2.1. Id: 56
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.4.2. Pateikia priemonių, padedančių apsisaugoti nuo žalingo aplinkos poveikio, pavyzdžių.

          9.2.2.1. Id: 88
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2.1. Nagrinėja kasdienius veiksmus, nuo kurių priklauso sveikata. Pateikia sveikos gyvensenos kasdienių veiksmų pavyzdžių.

          9.2.2.1. Id: 136
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2.2. Paaiškina aplinkos ekologijos ir ergonomikos įtaką sveikatai.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 158
          9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu švarios ir ergonomiškos aplinkos įtaką sveikatai ir gerai savijautai.

          9.2.2.1. Id: 159
          9.2.2.2. Įrašas: Ieškosiu būdų, kaip sumažinti žalingą aplinkos poveikį sveikatai.