Titulinis >
Temos >
Švara > Tvarkinga aplinka – gera nuotaika, darbingumas, sveikata
Tvarkinga aplinka – gera nuotaika, darbingumas, sveikata
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
- 1.1.2. Įrašas: 547
1.2. Pavadinimas
- Tvarkinga aplinka – gera nuotaika, darbingumas, sveikata
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Sukursite istoriją apie tvarkos ir gražios aplinkos įtaką darbingumui, sveikatai, santykiams su artimaisiais ir bendraamžiais.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- tvarka, aplinkos švara, higiena, bendravimas
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 3977
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-15
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3977?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 47
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2. Užtikrina savo aplinkos švarą.
9.2.2.1. Id: 54
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.4. Vengia žalingų sveikatai aplinkos veiksnių.
9.2.2.1. Id: 129
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1. Savarankiškai rūpinasi savo ir aplinkos švara.
9.2.2.1. Id: 134
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2. Savarankiškai palaiko savo ir aplinkos švarą.
9.2.2.1. Id: 49
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2.2. Paaiškina aplinkos, aplinkos švaros sąvokas.
9.2.2.1. Id: 50
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2.3. Pateikia aplinkos švaros palaikymo priemonių pavyzdžių.
9.2.2.1. Id: 55
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.4.1. Paaiškina, kaip aplinkos veiksniai veikia sveikatą.
9.2.2.1. Id: 131
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.2. Išskiria, kokius pranašumus asmeniui ir jo socialiniams santykiams teikia asmeninės higienos laikymasis.
9.2.2.1. Id: 135
9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2.1. Pateikia planingo savo ir aplinkos švaros palaikymo pavyzdžių.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 209
9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu švarios ir ergonomiškos aplinkos įtaką sveikatai ir gerai savijautai.
9.2.2.1. Id: 210
9.2.2.2. Įrašas: Ieškosiu būdų, kaip sumažinti žalingą aplinkos poveikį sveikatai.
9.2.2.1. Id: 211
9.2.2.2. Įrašas: Įvardysiu švarios ir tvarkingos aplinkos įtaką santykiams su aplinkiniais.