Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Gyvenamoji aplinka > Užduočių lapas. Gyvenamoji aplinka

Užduočių lapas. Gyvenamoji aplinka

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 563

1.2. Pavadinimas

  • Užduočių lapas. Gyvenamoji aplinka

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Atlikdami užduotis aiškinsitės, kaip apsisaugoti nuo gaisrų. Analizuodami su gyvūnų priežiūra susijusias situacijas kursite gyvūnų laikymo taisykles. Atlikę apklausą išsiaiškinsite, ar jūsų draugai ir pažįstami moka saugiai naudotis pirotechnikos priemonėmis.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • gaisras, pavojus, sauga, elektra, krosnis

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 405

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/msword

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/405?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 97
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/97?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Aiškinsitės, kokiomis sąlygomis gali kilti gaisras. Stebėsite ir išsiaiškinsite, kaip neatsargus elgesys gyvenamojoje aplinkoje gali sukelti gaisrą.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 98
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/98?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Aiškinsitės, kaip saugiai leisti fejerverkus.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 178
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Atpažinti manipuliavimo ir grupinio spaudimo atvejus ir atsispirti bendraamžių daromam spaudimui elgtis nesaugiai.

          9.2.2.1. Id: 191
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2. Saugiai elgtis namuose.

          9.2.2.1. Id: 198
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4. Prisiimti atsakomybę už naminių gyvūnų ir savo augintinio bei aplinkinių saugumą.

          9.2.2.1. Id: 201
          9.2.2.2. Įrašas: 2.5. Bendrauti su gyvūnais laikantis higienos reikalavimų.

          9.2.2.1. Id: 231
          9.2.2.2. Įrašas: 4.4. Įvertinti palankias sąlygas kilti gaisrui.

          9.2.2.1. Id: 235
          9.2.2.2. Įrašas: 4.5. Nurodyti galimas gaisro kilimo priežastis.

          9.2.2.1. Id: 299
          9.2.2.2. Įrašas: 2.5. Saugiai naudotis civilinėmis pirotechnikos priemonėmis.

          9.2.2.1. Id: 180
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2.2. Pagrįsti pasirinktą priimtiniausią ir įtaigiausią būdą, argumentuoti atsisakymą, pasiūlyti saugaus elgesio alternatyvą.

          9.2.2.1. Id: 192
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.1. Apibūdinti buityje naudojamų gamtinių dujų, elektros, krosnių keliamus pavojus.

          9.2.2.1. Id: 193
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2.2. Išvardyti virtuvėje, svetainėje, vonioje esančius pavojus ir paaiškinti, kaip jų išvengti.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 255
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kaip namuose elgtis atsakingai ir saugiai.

          9.2.2.1. Id: 256
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kaip neatsargus ir neatsakingas elgesys gyvenamojoje aplinkoje gali sukelti gaisrą.

          9.2.2.1. Id: 257
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kaip veikia petardos ir, kaip saugiai jomis naudotis leidžiant fejerverkus.

          9.2.2.1. Id: 258
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu nurodyti, kokios yra petardų naudojimo taisyklės (naudotojo amžius, saugus atstumas, laikas iki sprogimo ir kt.).

          9.2.2.1. Id: 259
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu paaiškinti ir pagrįsti gyvūno šeimininko pareigas ir atsakomybę.

          9.2.2.1. Id: 260
          9.2.2.2. Įrašas: Sužinosiu, kaip saugiai bendrauti su naminiais gyvūnais.