Pasirinkite temą ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Sveikatos ugdymas | Poilsis | |||||
Aktyvumas | ||||||
Švara | ||||||
Mityba | ||||||
Jausmai ir bendravimas | ||||||
Žmogaus sauga | Gyvenamoji aplinka | |||||
Gamtinė aplinka | ||||||
Ekstremaliosios situacijos | ||||||
Eismo aplinka | ||||||
Pirmoji pagalba |
Užduočių lapas. Gyvenamoji aplinka
405
1.2. Atpažinti manipuliavimo ir grupinio spaudimo atvejus ir atsispirti bendraamžių daromam spaudimui elgtis nesaugiai.
2.2. Saugiai elgtis namuose.
2.4. Prisiimti atsakomybę už naminių gyvūnų ir savo augintinio bei aplinkinių saugumą.
2.5. Bendrauti su gyvūnais laikantis higienos reikalavimų.
4.4. Įvertinti palankias sąlygas kilti gaisrui.
4.5. Nurodyti galimas gaisro kilimo priežastis.
2.5. Saugiai naudotis civilinėmis pirotechnikos priemonėmis.
1.2.2. Pagrįsti pasirinktą priimtiniausią ir įtaigiausią būdą, argumentuoti atsisakymą, pasiūlyti saugaus elgesio alternatyvą.
2.2.1. Apibūdinti buityje naudojamų gamtinių dujų, elektros, krosnių keliamus pavojus.
2.2.2. Išvardyti virtuvėje, svetainėje, vonioje esančius pavojus ir paaiškinti, kaip jų išvengti.
Išsiaiškinsiu, kaip namuose elgtis atsakingai ir saugiai.
Išsiaiškinsiu, kaip neatsargus ir neatsakingas elgesys gyvenamojoje aplinkoje gali sukelti gaisrą.
Išsiaiškinsiu, kaip veikia petardos ir, kaip saugiai jomis naudotis leidžiant fejerverkus.
Mokėsiu nurodyti, kokios yra petardų naudojimo taisyklės (naudotojo amžius, saugus atstumas, laikas iki sprogimo ir kt.).
Mokėsiu paaiškinti ir pagrįsti gyvūno šeimininko pareigas ir atsakomybę.
Sužinosiu, kaip saugiai bendrauti su naminiais gyvūnais.