Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Gyvenamoji aplinka > Ką turi žinoti gyvūno šeimininkas

Ką turi žinoti gyvūno šeimininkas

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 332

1.2. Pavadinimas

  • Ką turi žinoti gyvūno šeimininkas

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • 1. Gyvūnus reikia prižiūrėti.
    Namuose laikomi gyvūnai turi savo poreikių. Norint, kad augintinis gyventų fiziškai ir psichiškai sveikas, šiuos poreikius būtina tenkinti. Gyvūnas turi būti laikomas, šeriamas ir prižiūrimas gyvūno rūšį, amžių, fiziologiją ir elgseną atitinkančiomis, jam nekenksmingomis...

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 362

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • text/html

4.3. Vieta

  • http://sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/362?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 186
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/186?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Sukurkite istoriją apie tai, kaip pasirinkti ir prižiūrėti naminius gyvūnus.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 405
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/405?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Atlikdami užduotis aiškinsitės, kaip apsisaugoti nuo gaisrų. Analizuodami su gyvūnų priežiūra susijusias situacijas kursite gyvūnų laikymo taisykles. Atlikę apklausą išsiaiškinsite, ar jūsų draugai ir pažįstami moka saugiai naudotis pirotechnikos priemonėmis.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 198
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4. Prisiimti atsakomybę už naminių gyvūnų ir savo augintinio bei aplinkinių saugumą.

          9.2.2.1. Id: 201
          9.2.2.2. Įrašas: 2.5. Bendrauti su gyvūnais laikantis higienos reikalavimų.

          9.2.2.1. Id: 178
          9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Atpažinti manipuliavimo ir grupinio spaudimo atvejus ir atsispirti bendraamžių daromam spaudimui elgtis nesaugiai.

          9.2.2.1. Id: 191
          9.2.2.2. Įrašas: 2.2. Saugiai elgtis namuose.

          9.2.2.1. Id: 231
          9.2.2.2. Įrašas: 4.4. Įvertinti palankias sąlygas kilti gaisrui.

          9.2.2.1. Id: 235
          9.2.2.2. Įrašas: 4.5. Nurodyti galimas gaisro kilimo priežastis.

          9.2.2.1. Id: 299
          9.2.2.2. Įrašas: 2.5. Saugiai naudotis civilinėmis pirotechnikos priemonėmis.

          9.2.2.1. Id: 199
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1. Nurodyti gyvūno šeimininko pareigas ir atsakomybę.

          9.2.2.1. Id: 200
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2. Pateikti pavyzdžių, kai pareigų nepaisymas gali turėti (ar turėjo) skaudžių pasekmių.

          9.2.2.1. Id: 202
          9.2.2.2. Įrašas: 2.5.1. Paaiškinti bendravimo su gyvūnais higienos reikalavimus.