Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Švara > Kas padeda būti švariam, sveikam ir gražiam

Kas padeda būti švariam, sveikam ir gražiam

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 447

1.2. Pavadinimas

  • Kas padeda būti švariam, sveikam ir gražiam

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Susipažinsite su higienos priemonių įvairove. Atlikę testą nustatysite savo odos tipą, rasite patarimų, kaip prižiūrėti savo odą ir plaukus.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • higienos priemonės, intymi higiena

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 3801

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3801?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 4198
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4198?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Kodėl svarbu kūno priežiūros priemones naudoti saikingai“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 44
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1. Savarankiškai rūpinasi savo higiena.

          9.2.2.1. Id: 51
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.3. Tinkamai naudojasi asmens higienos priemonėmis ir paslaugomis.

          9.2.2.1. Id: 129
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1. Savarankiškai rūpinasi savo ir aplinkos švara.

          9.2.2.1. Id: 137
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.3. Pagal galimybes pasirenka tinkamas higienos priemones ir paslaugas.

          9.2.2.1. Id: 45
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.1. Supranta kasdienės asmens higienos svarbą ir įtaką sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 46
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.2. Paaiškina asmens higienos reikalavimų ypatumus (pavyzdžiui: burnos higiena, plaukų priežiūra ir taip toliau).

          9.2.2.1. Id: 52
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.3.1. Pateikia asmens higienos priemonių ir paslaugų pavyzdžių.

          9.2.2.1. Id: 53
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.3.3. Paaiškina, kodėl svarbu atsakingai rinktis higienos priemones.

          9.2.2.1. Id: 130
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.1. Paaiškina asmeninės kūno švaros įtaką sau ir aplinkiniams.

          9.2.2.1. Id: 139
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.3.2. Paaiškina, kaip pasirinkti sau tinkamas higienos priemones ir paslaugas.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 57
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu pasirinkti tinkamas higienos priemones.

          9.2.2.1. Id: 58
          9.2.2.2. Įrašas: Išmoksiu nuolat tinkamai rūpintis kūno švara.

          9.2.2.1. Id: 59
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu susieti asmeninę higienos patirtį su teorinėmis žiniomis.