Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Eismo aplinka > Situacijos eismo aplinkoje

Situacijos eismo aplinkoje

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 426

1.2. Pavadinimas

  • Situacijos eismo aplinkoje

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Pažiūrėję vaizdo medžiagą aiškinsitės, kokie pavojai galimi kasdienėse eismo situacijose, kaip reikėtų elgtis einant per gatvę, važiuojant dviračiu, išlipus iš autobuso ir pan.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • eismo aplinka, eismas, saugus elgesys, saugumas

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 3337

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3337?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3339
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3339?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Spaudoje ar kituose informacijos šaltiniuose ieškosite eismo įvykių aprašymų. Remdamiesi jais kursite ir modeliuosite eismo situacijas, formuluosite probleminius klausimus ir ieškosite atsakymų į juos.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3340
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3340?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Prisiminsite įvairias eismo situacijas, į kurias buvote patekę. Jomis remdamiesi kursite minčių žemėlapį, įvertinsite savo ir kitų eismo dalyvių elgesį jose. Komentuosite, kaip elgtumėtės, jei kitą kartą nutiktų panašios situacijos.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 215
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Pasirinkti saugaus elgesio modelį eismo situacijoje.

          9.2.2.1. Id: 316
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Apibūdinti rizikingas eismo situacijas.

          9.2.2.1. Id: 319
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Laiku pastebėti ir įvertinti pavojaus šaltinius.

          9.2.2.1. Id: 322
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Susidaryti adekvatų eismo situacijos vaizdinį.

          9.2.2.1. Id: 326
          9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Veikti adekvačiai turimai informacijai: pagrįstai priimti teisingą sprendimą ir jį įgyvendinti.

          9.2.2.1. Id: 331
          9.2.2.2. Įrašas: 3.5. Įsivertinti savo elgesio eismo aplinkoje modelį.

          9.2.2.1. Id: 216
          9.2.2.2. Įrašas: 3.3.1. Pagrįsti ir paaiškinti pasirinkimą.

          9.2.2.1. Id: 317
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.1. Išvardyti veiksnius, nuo kurių priklauso eismo saugumas.

          9.2.2.1. Id: 318
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.2. Suformuluoti elgesio principus, kurių laikantis eismo rizika mažėtų.

          9.2.2.1. Id: 321
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2.2. Identifikuoti eismo dalyviams (pėstiesiems, keleiviams, vairuotojams) rizikingas eismo situacijas.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 17
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, su kokiomis eismo situacijomis susiduriame kasdien ir kaip reikėtų elgtis patekus į tokias situacijas.