Titulinis >
Temos >
Poilsis > Tausok sveikatą naudodamasis kompiuteriu
Tausok sveikatą naudodamasis kompiuteriu
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
- 1.1.2. Įrašas: 421
1.2. Pavadinimas
- Tausok sveikatą naudodamasis kompiuteriu
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Sužinosite, kaip tinkamai naudotis kompiuteriu mokymuisi, žaidimams, bendravimui, savišvietai, kokią įtaką darbas kompiuteriu daro laisvalaikio kokybei ir asmenybės formavimuisi. Susipažinsite su patarimais, kaip dirbant kompiuteriu nepakenkti savo sveikatai.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- kompiuteris, sveikata, laisvalaikis, ergonomika
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 1389
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-15
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1389?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 1654
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1654?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Ergonomika“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 39
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2. Atgauna jėgas po intensyvaus protinio darbo, turiningai leidžia laisvalaikį.
9.2.2.1. Id: 65
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sutelkia dėmesį mokydamasis, mąsto analizuodamas ir kritiškai vertindamas informaciją.
9.2.2.1. Id: 100
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.3. Turi įprotį taisyklingai sėdėti, judėti, stovėti.
9.2.2.1. Id: 125
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2. Renkasi vertingas laisvalaikio veiklas, padedančias atgauti darbingumą.
9.2.2.1. Id: 150
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sutelkia dėmesį mokydamasis ir veikdamas, moka atsipalaiduoti, racionaliai ir kūrybingai mąsto, siekia elgtis sąmoningai.
9.2.2.1. Id: 168
9.2.2.2. Įrašas: 4.3. Atsispiria negatyviam bendraamžių ir žiniasklaidos spaudimui, neįsitraukia į pavojingas socialinio spaudimo situacijas, prireikus kviečia pagalbą pavojui pašalinti.
9.2.2.1. Id: 40
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2.1. Paaiškina, kodėl reikia daryti pertraukas įtemptai mokantis, riboti darbą prie kompiuterio, televizoriaus žiūrėjimą ir kita.
9.2.2.1. Id: 67
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.2. Paaiškina, kodėl svarbu atidžiai analizuoti ir kritiškai vertinti gaunamą informaciją.
9.2.2.1. Id: 101
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.3.1. Paaiškina taisyklingos laikysenos principus, poveikį sveikatai ir veiksnius nuo kurių ji priklauso.
9.2.2.1. Id: 126
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2.1. Analizuoja ir pagrindžia vertingo ir menkaverčio laisvalaikio skirtumus, jo įtaką darbingumui.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 13
9.2.2.2. Įrašas: Išmoksiu dirbti kompiuteriu taip, kad nepakenkčiau savo sveikatai (regai, laikysenai, sąnariams).
9.2.2.1. Id: 14
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu moderniųjų technologijų įtaką asmenybės formavimuisi.