Titulinis >
Temos >
Poilsis > Ilsėtis galima įvairiai
Ilsėtis galima įvairiai
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
- 1.1.2. Įrašas: 501
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Sukursite komiksą apie tai, kaip jaunuoliai išbando ir aptaria įvairias poilsio formas.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- aktyvusis poilsis, pasyvusis poilsis, laisvalaikis
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 1840
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-15
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1840?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 2006
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2006?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Pasyvusis poilsis“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 2007
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2007?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Aktyvusis poilsis“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 13
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.2. Atlieka fizinius pratimus įvairiose aplinkose (pavyzdžiui, keliaudamas į mokyklą ir iš jos, pagal galimybes pertraukų, pamokų metu, laukdamas autobuso ir panašiai).
9.2.2.1. Id: 125
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2. Renkasi vertingas laisvalaikio veiklas, padedančias atgauti darbingumą.
9.2.2.1. Id: 150
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sutelkia dėmesį mokydamasis ir veikdamas, moka atsipalaiduoti, racionaliai ir kūrybingai mąsto, siekia elgtis sąmoningai.
9.2.2.1. Id: 14
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.2.1. Nusako, kaip galima būti fiziškai aktyviam/judriam kiekvieną dieną, įvairiose aplinkose ir paaiškina, iliustruodamas pavyzdžiais, kad kasdieniams judėjimo poreikiams tenkinti nėra būtinos speciali įranga ir priemonės.
9.2.2.1. Id: 126
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2.1. Analizuoja ir pagrindžia vertingo ir menkaverčio laisvalaikio skirtumus, jo įtaką darbingumui.
9.2.2.1. Id: 152
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.2. Nurodo poilsio ir atsipalaidavimo reikšmę protinei veiklai.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 140
9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu pasirinkti ir suderinti aktyvųjį ir pasyvųjį poilsį.