Titulinis >
Temos >
Poilsis > Užduočių lapas. Poilsis
Užduočių lapas. Poilsis
Skirta klasėms
5-6 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
- 1.1.2. Įrašas: 553
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Atlikdami užduotis registruosite ir tobulinsite savo dienotvarkę, kad veiklos būtų geriau suderintos su poilsiu. Analizuosite ir vertinsite savo televizijos žiūrėjimo bei programų pasirinkimo įpročius.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- aktyvusis poilsis, pasyvusis poilsis, laisvalaikis, dienotvarkė
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 1999
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-15
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1999?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 2
9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Atskleidžia įvairius sveikatos požymius ir elgesio bei aplinkos veiksnių įtaką sveikatai.
9.2.2.1. Id: 37
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.1. Analizuoja dienotvarkės reikšmę normaliam organizmo augimui ir vystymuisi.
9.2.2.1. Id: 87
9.2.2.2. Įrašas: 1.2. Laikosi sveikos gyvensenos principų įvairiose, taip pat ir nepalankiose, aplinkose.
9.2.2.1. Id: 122
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.1. Susidaro dienotvarkę: suplanuoja laiką veiklai ir poilsiui, derina protinį darbą, aktyvų ir pasyvų poilsį.
9.2.2.1. Id: 125
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2. Renkasi vertingas laisvalaikio veiklas, padedančias atgauti darbingumą.
9.2.2.1. Id: 4
9.2.2.2. Įrašas: 1.1.2. Aptaria kasdienius veiksmus, nuo kurių priklauso sveikata.
9.2.2.1. Id: 38
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.1.1. Pateikia pavyzdžių apie dienotvarkės reikšmę normaliam organizmo augimui ir vystymuisi.
9.2.2.1. Id: 88
9.2.2.2. Įrašas: 1.2.1. Nagrinėja kasdienius veiksmus, nuo kurių priklauso sveikata. Pateikia sveikos gyvensenos kasdienių veiksmų pavyzdžių.
9.2.2.1. Id: 123
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.1.1. Pateikia pavyzdžių bei juos analizuodamas pagrindžia dienotvarkės reikšmę normaliam organizmo augimui ir vystymuisi.
9.2.2.1. Id: 124
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.1.2. Paaiškina, kas lemia protinį darbingumą ir ką jis turėtų daryti pats.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 233
9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu dienotvarkės įtaką savijautai.
9.2.2.1. Id: 234
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kaip pasirinkti laisvalaikio formas, kurios padėtų man tobulėti kaip asmenybei.