Pasirinkite temą ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai
Sveikatos ugdymas
Poilsis




Aktyvumas




Švara




Mityba




Jausmai ir bendravimas




Žmogaus sauga
Gyvenamoji aplinka




Gamtinė aplinka




Ekstremaliosios situacijos




Eismo aplinka




Pirmoji pagalba




Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Švara > Užduočių lapas. Švara

Užduočių lapas. Švara

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
  • 1.1.2. Įrašas: 573

1.2. Pavadinimas

  • Užduočių lapas. Švara

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Atlikdami užduotis prisiminsite, kokios yra svarbiausios higienos priemonės ir kaip taisyklingai jomis naudotis, mokysitės apsisaugoti nuo užkrečiamųjų ligų, pateiksite pavyzdžių, kodėl svarbu gyventi švarioje ir tvarkingoje aplinkoje.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • asmens higiena, higienos priemonės, rankų priežiūra, dantų valymasis

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-15

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 1650

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-15

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/msword

4.3. Vieta

  • //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1650?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 12-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1651
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1651?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Intymių kūno vietų priežiūra“

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3800
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3800?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Dantų ėduonis“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 44
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1. Savarankiškai rūpinasi savo higiena.

          9.2.2.1. Id: 47
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2. Užtikrina savo aplinkos švarą.

          9.2.2.1. Id: 51
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.3. Tinkamai naudojasi asmens higienos priemonėmis ir paslaugomis.

          9.2.2.1. Id: 54
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.4. Vengia žalingų sveikatai aplinkos veiksnių.

          9.2.2.1. Id: 129
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1. Savarankiškai rūpinasi savo ir aplinkos švara.

          9.2.2.1. Id: 134
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.2. Savarankiškai palaiko savo ir aplinkos švarą.

          9.2.2.1. Id: 137
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.3. Pagal galimybes pasirenka tinkamas higienos priemones ir paslaugas.

          9.2.2.1. Id: 140
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.4. Vengia ir stengiasi sumažinti žalingą aplinkos poveikį sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 45
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.1. Supranta kasdienės asmens higienos svarbą ir įtaką sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 46
          9.2.2.2. Įrašas: 2.4.1.2. Paaiškina asmens higienos reikalavimų ypatumus (pavyzdžiui: burnos higiena, plaukų priežiūra ir taip toliau).

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 280
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu pasirinkti tinkamas higienos priemones.

          9.2.2.1. Id: 281
          9.2.2.2. Įrašas: Išmoksiu nuolat tinkamai rūpintis kūno švara.

          9.2.2.1. Id: 282
          9.2.2.2. Įrašas: Sužinosiu, kaip plinta užkrečiamosios ligos ir kaip nuo jų apsisaugoti.

          9.2.2.1. Id: 283
          9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu švarios ir ergonomiškos aplinkos įtaką sveikatai ir gerai savijautai.

          9.2.2.1. Id: 284
          9.2.2.2. Įrašas: Ieškosiu būdų, kaip sumažinti žalingą aplinkos poveikį sveikatai.

          9.2.2.1. Id: 285
          9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu susieti asmeninę higienos patirtį su teorinėmis žiniomis.