Eismo situacijos
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
- 1.1.2. Įrašas: 375
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Saugaus eismo vaizdo pamokėlės
Automobilio stabdymo kelias – koks jis?
Tėveliai – pavyzdys savo vaikams
Kelionė į mokyklą gyvenvietėse bei kaimo vietovėse
Šviesoforai ir ypatingos situacijos
Atšvaitai. Ar mokate jais naudotis?
Saugus kelias pėsčiomis
Jeigu vaikai žaidžia šalia gatvės
Kelionė į mokyklą...
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 3352
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-15
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3352?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 3337
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3337?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Pažiūrėję vaizdo medžiagą aiškinsitės, kokie pavojai galimi kasdienėse eismo situacijose, kaip reikėtų elgtis einant per gatvę, važiuojant dviračiu, išlipus iš autobuso ir pan.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 215
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Pasirinkti saugaus elgesio modelį eismo situacijoje.
9.2.2.1. Id: 316
9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Apibūdinti rizikingas eismo situacijas.
9.2.2.1. Id: 319
9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Laiku pastebėti ir įvertinti pavojaus šaltinius.
9.2.2.1. Id: 322
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Susidaryti adekvatų eismo situacijos vaizdinį.
9.2.2.1. Id: 326
9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Veikti adekvačiai turimai informacijai: pagrįstai priimti teisingą sprendimą ir jį įgyvendinti.
9.2.2.1. Id: 331
9.2.2.2. Įrašas: 3.5. Įsivertinti savo elgesio eismo aplinkoje modelį.
9.2.2.1. Id: 216
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.1. Pagrįsti ir paaiškinti pasirinkimą.
9.2.2.1. Id: 317
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.1. Išvardyti veiksnius, nuo kurių priklauso eismo saugumas.
9.2.2.1. Id: 318
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.2. Suformuluoti elgesio principus, kurių laikantis eismo rizika mažėtų.
9.2.2.1. Id: 321
9.2.2.2. Įrašas: 3.2.2. Identifikuoti eismo dalyviams (pėstiesiems, keleiviams, vairuotojams) rizikingas eismo situacijas.