Elgesys ir jo padariniai
Skirta klasėms
7-8 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Žmogaus sauga ir sveikata 5-8
- 1.1.2. Įrašas: 536
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Kursite istoriją apie tai, kaip atsispirti neigiamai bendraamžių įtakai, įveikti patyčias, kritiškai vertinti žiniasklaidą.
1.5. Reikšminiai žodžiai
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-15
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 4713
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-15
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4713?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 4715
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4715?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Patyčios“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 4718
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //sauga-sveikata5-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4718?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Priklausomybė“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 61
9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Moka tinkamai reikšti savo emocijas ir jausmus, kalbėti ramiai, nesikarščiuoti. Susijaudinus geba nusiraminti, atsipalaiduoti. Atpažįsta savo išgyvenimų priežastis.
9.2.2.1. Id: 65
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sutelkia dėmesį mokydamasis, mąsto analizuodamas ir kritiškai vertindamas informaciją.
9.2.2.1. Id: 76
9.2.2.2. Įrašas: 4.2. Palaiko draugiškus santykius su kitais, stengiasi bendradarbiauti ir kilus konfliktui siūlo taikius sprendimus.
9.2.2.1. Id: 81
9.2.2.2. Įrašas: 4.3. Atsispiria provokacijai ir/ar spaudimui elgtis rizikingai, vengia socialinio spaudimo situacijų ir/ar žmonių, kurie gali būti pavojingi, kviečia pagalbą pavojui pašalinti.
9.2.2.1. Id: 150
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sutelkia dėmesį mokydamasis ir veikdamas, moka atsipalaiduoti, racionaliai ir kūrybingai mąsto, siekia elgtis sąmoningai.
9.2.2.1. Id: 154
9.2.2.2. Įrašas: 3.4. Analizuoja saviraiškos galimybes. Ieško sprendimų, kaip įveikti sunkumus ir atsispirti neigiamai įtakai. Taiko rekomenduojamas priemones valdyti stresą.
9.2.2.1. Id: 162
9.2.2.2. Įrašas: 4.2. Palaiko draugiškus santykius su kitais, pasirenka bendradarbiavimą ir bando užkirsti kelią konfliktams atsirasti savarankiškai, kilus konfliktui siūlo taikius sprendimus.
9.2.2.1. Id: 168
9.2.2.2. Įrašas: 4.3. Atsispiria negatyviam bendraamžių ir žiniasklaidos spaudimui, neįsitraukia į pavojingas socialinio spaudimo situacijas, prireikus kviečia pagalbą pavojui pašalinti.
9.2.2.1. Id: 63
9.2.2.2. Įrašas: 3.2.2. Paaiškina emocijų ir jausmų sąsajas su elgesiu.
9.2.2.1. Id: 67
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.2. Paaiškina, kodėl svarbu atidžiai analizuoti ir kritiškai vertinti gaunamą informaciją.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 191
9.2.2.2. Įrašas: Gebėsiu palaikyti draugiškus santykius su kitais ir kilus konfliktui pasiūlyti tinkamus sprendimus.
9.2.2.1. Id: 192
9.2.2.2. Įrašas: Galėsiu nurodyti veiksmingus būdus, kaip neįsitraukti į pavojingas situacijas.
9.2.2.1. Id: 193
9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu, kodėl svarbu atidžiai analizuoti ir kritiškai vertinti žiniasklaidoje pateikiamą informaciją.
9.2.2.1. Id: 194
9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu, kaip atsispirti bendraamžių įtakai, kaip elgtis kilus konfliktams, įveikti patyčias.